来逛逛嘛~嘿咻 :3 嘿咻~加关注哦~我会关注回你哟O(∩_∩)O谢谢~\(≧▽≦)/~~\(≧▽≦)/~~\(≧▽≦)/~

2010年7月14日星期三

48婆

因为上个拜四没带『计算机』,
她讲要扣我们分!
那也就罢!
我们3个人拖到今天才去扣。
在里面跟她讲了很多 【excuse】,
我就那唯一一天没带,
就那么当衰,
给她【有机可趁】!
谁顶你借??(我只是回答罢了
还讲“我 问一句,你顶一句,很威水是吗?”
呵呵!!不用紧……
死8婆!还讲我attitude 有问题??!
对你没有礼貌??!(老师! 是你逼我的!
不回答你又讲不尊重你
回答你又讲我顶你!
现在我真的很顶你!!
你到底要怎样哦!
那么喜欢拉我去见 counsellor去啦!(不过,我告诉你!i'm nothing problem!
gt any problem is you!
evermore,if you ask me in the class,i will stand up but unlikely answer you any question!!!!!!!!
if you ask me any question again,i scare i will take action to attack you!!
like you say, i got something the matter!
maybe i also be able to 【fu××ing】you.
please don't make trouble in the class!
even if,i can't control myself and manslaughter you.........

I will keep one's temper
So,you don't in allusion to me!
otherwise,i will hate you more!

没有评论: